Subject: Nõusoleku alusel PPA-le andmete väljastamine
From: Made Rästas <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 16 Jul 2024 14:49:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Confido Arstikeskuse poolt selgitustaotluse seoses PPA-le andmete 
väljastamisega.

Parimate soovidega

 <https://www.confido.ee/>

Made Rästas

Jurist
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |

Confido Meditsiinikeskus | Veerenni 51, 10138 Tallinn | 
<http://www.confido.ee/> www.confido.ee

E‑kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni, 
mille avaldamine on keelatud. Kui e-kiri on jõudnud Teieni ekslikult, siis 
palun teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri ja selle 
manused oma arvutisüsteemist. Täname Teid!